Известие

Collapse
No announcement yet.

Почна се!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
    Малко порно от близкото минало. Да си помислят тия които ще изпускат втория трак дей

    http://www.youtube.com/watch?v=st7EghwMLIw
    Ми то май ти ще си един от тях ... иначе видеото е станало супер
    Now: 156 2.5 V6 24V
    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

    Comment


    • Клипа е екстра
      sigpic
      Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
      BMW E30
      BMW E36

      Comment


      • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
        Малко порно от близкото минало. Да си помислят тия които ще изпускат втория трак дей

        http://www.youtube.com/watch?v=st7EghwMLIw

        Оле как ме надъха Абе Крис ти си лош човек как може така сега направо искам да късам гуми и да пиля зъби на скорости Клипчето е страхотно много яко е станало.Ако стане тука проекта да се върне към живот може и турбинирана 33-ка да има на трак дея но ще видим дано до тогава да намеря своята нова любов
        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

        Comment


        • Всички бензинови помпи за 33 били еднакви ? Преценете сами.
          Attached Files
          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

          Comment


          • Няма какво да ги преценявам!На различни марки са или с различна година на производство.Разбирай версия или модел,но вършат една и съща работа!Тия поне си приличат,но аз вече има три за моята,които нямат визуално нищо общо , освен нещата без които не могат да станат на нашите кошници!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • Прекъсването при външна температура под 0 си остана. Съмненията в помпата вече ги няма, защото е друга. Сега ще се сменя температурния датчик. Общо взето симптомите са: докато е студена не държи обороти, а при подаване на газ не отговаря в повечето случаи. След 3000 оборота се изчиства. Смятам да сваля от перманента бобина, темп. датчик и моторче за празен ход. Съвети приемам всякакви
              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

              Comment


              • На ти един стар, малко шантав трик!Сетих се за него вчера,като оправях кошницата на един колега!
                Взимаш едно парцалче с чисто масло и минаваш с него палеца и дистрибуторната капачка от вътре и от вънка.Идеята е влагата да не кондензира там!
                Пробвай! Върши работа!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Интересен трик, но ... температурата играе тука, не влагата. На сухо пак го прави тоя номер и го прави откакто съм я взел преди повече от година.

                  Инак пак ти се отзова на проблема ми
                  Last edited by Kris; d.m.y г., 22:20.
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • Аз ще дам друг съвет - Не карай тогава под 3000об.
                    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                    Comment


                    • Още, когато май Джорди,ако не ме лъже паметта, имаше проблеми с неговата,която на влажно време не искаше и неискаше да работи свястно,нещо ми се мотаеше в акъла, но 1ак днеска,съвсем естествено ми дойде в главата с кочината на колегата!
                      Това е много стар номер!Маслото е изолатор и ако е чисто няма проблеми.Проблем се получава, когато навлезат боклуците и се налепят по маслото,ако е прекалено много
                      Нищо не ти пречи да пробваш!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • сухи цифри, през които съм минал дотук ... а като дръпна чертата, колата стъпва на 5000 лева ... а едва започвам

                        термостат - 43 лева
                        водна помпа - 47 лева
                        средно гърне - 50 лева
                        изпускателен колектор нова тръба - 60 лева
                        запалителни кабели - 35 лева
                        свещи денсо иридиум - 95 лева
                        три пъти масла и филтри - 250 лева
                        шлайф глава и напасване клапани - 160 лева
                        шлайф колянов вал - 110 лева
                        аксиални пластини - 12 лева
                        съединител комплект - 240 лева
                        биелни лагери - 80 лева
                        основни лагер - 42 лева
                        гарнитури - 199 лева
                        сегменти - 115 лева
                        предни пружини 35мм - 70 лева
                        ремъци и ролки - 200 лева
                        обслужващи ремъци - 11 лева
                        шарнирен болт - 23 лева
                        лагери макферсон - 46 лева
                        дискове брембо - 50 лева
                        биксенон - 150 лева
                        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                          сухи цифри, през които съм минал дотук ... а като дръпна чертата, колата стъпва на 5000 лева ... а едва започвам

                          термостат - 43 лева
                          водна помпа - 47 лева
                          средно гърне - 50 лева
                          изпускателен колектор нова тръба - 60 лева
                          запалителни кабели - 35 лева
                          свещи денсо иридиум - 95 лева
                          три пъти масла и филтри - 250 лева
                          шлайф глава и напасване клапани - 160 лева
                          шлайф колянов вал - 110 лева
                          аксиални пластини - 12 лева
                          съединител комплект - 240 лева
                          биелни лагери - 80 лева
                          основни лагер - 42 лева
                          гарнитури - 199 лева
                          сегменти - 115 лева
                          предни пружини 35мм - 70 лева
                          ремъци и ролки - 200 лева
                          обслужващи ремъци - 11 лева
                          шарнирен болт - 23 лева
                          лагери макферсон - 46 лева
                          дискове брембо - 50 лева
                          биксенон - 150 лева
                          Крис май си спестяваш доста от работите които си правил,не бъди скромен!
                          Alfa Romeo 145 1.6 boxer 96г. 103++hp

                          http://www.vbox7.com/play:38923e52

                          Comment


                          • Ще видим каква си я свършил като ми доидеш другата седмица.
                            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                            Comment


                            • а ако бе6е с 156-ца ,какви ли цифри би написал )))) там в тоя списък
                              Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                              Звукът може да бъде
                              описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Boxer_Power Покажи съобщение
                                Крис май си спестяваш доста от работите които си правил,не бъди скромен!


                                -биксенон 50W
                                -джанта 15
                                -волан от п4
                                -рекаро салон
                                -бели оригинални стопове
                                -пастиране
                                -смяна бенз. помпа
                                -смяна ляво огледало
                                -колекторите след четирицевката от 50,5мм на 55 сега
                                -премахване запушен катализатор
                                -премахване задна чистачка
                                -премахване на всякакви лепенки и абревиатури по колата

                                ..и има много работа още по колата за да изглежда добре.
                                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                                Comment

                                Working...
                                X